2020. február 5., szerda

Ha lúd legyen kövér - maradék alkatrészek megrendelése

Lassan összeáll minden.

Csavarok megvannak.....
ÓÓ Igen! Ha nem gyári csavart veszel, akkor anyákat is vegyél hozzá, mert a suzuki menetemelkedése nem "szabványos", vagyis az anya nem fog felmenni a sima csavarra.


Ma megrendeltem a 2 hiányzó szilentet

És hogy akkor már minden legyen rendben - jöhet az új kipuff rendszer is.





Most várjuk az emailt - és irány a bolt.....



Utána pedig akár neki is lehet esni végre....... hiszen már csak egy nagy kérdés volt.....
A kerékcsonk anyát mivel is szedjük le???? 30-as kulcs kell hozzá
Van nekem? PAssz... ezért a melóhelyről elhoztam egy 30-as csillagkulcsot, de ma megnéztem a szerszámos ládám - és abban is van egy 30-as krova fej.

Ismét csak egy negatívum van....
Hétvégén nagyon jó idő volt - de dolgoztam
Most meg ismét belémfagy a tegnapi vacsora:-(((




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése