2019. október 12., szombat

8. nap - Finish


És kész - legalábbis a nagyon nagyobb munkák véget értek.
Kicseréve minden, kijavítva minden - amit otthoni körülmények között meg lehet csinálni egy sima, átlagos "háztartásban".

Pár nap (ma ugye 2019.10.12.-e van) múlva - 17.-én megyek a Szakihoz kuplungcserére, és elvileg 19-én a lakatos is fogad.


Most már csak azon agyalok hogy a belseje hogy nézzen ki, mert nekem ez az előző századi dekor nem igazán jön be. Az Én régi swiftem is jobban nézet ki, de ez a kárpit szerintem borzasztó
Főleg egy zöld kocsin, kékes kárpit??? Ki volt az a marha???

Szóval agyalok.......hiszen csináltam már pár fajtát, de most a terepmintát hanyagolnám....


A méretek már megvannak:

Első ajtó kárpit: 100x50
hátsó ajtó kárpit: 80x50
Fejtámla: 25 széles, 24 magas, körbe 62
első ülés háttámla: közepe 35x80 - a szélekre kell olyan 20cm szélesség
               ülőrész: közepe 35x75 - a szélekre kell olyan 30cm szélesség
Hátsó ülés ülőrész: 140x55
                  háttámla: 55 széles, 100 magas


És szerintem kap egy Angel DRL-t.... ami pedig 96mm, vagyis 90mm-es Angelt kell rendelnem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése