2019. október 19., szombat

10 és 11. nap..... lákátos swift és a nyaligátor története

Mivel a kocsi ment a lakatoshoz így kipakoltam FULLra. Ha pedig már ki van pakolva, akkor jött a téma: Maradjon ilyen átlagos, számomra érdektelen és "rusnya" a belseje?
Na neeeeeee. Plusz ugye beígértem a Youtube csatornán, hogy pénteken MOTOROZÁS!!!!

Hát kössük össze a kellemest, a hasznossal. Irány a bejáratott Fehérvári boltom, ahol körbenéztem és bár sok (5) nekem tetsző bőrt láttam - a PT CRUISER-emnél már bevált krokodil bőrt választottam.
Eleve azért is, mert kifutó modell, nincs több, és ezért eleve olcsó volt.
No meg 10% tagságim is van.....
Szóval a műbőr, polár, ragasztó, cérnák, alj anyag, festék (a panelekhez).....cakk-pakk volt 22.000ft
De megéri, hiszen kezd "BLUE"-s lenni:-))
Az ajtópanelek készen, a műanyagok száradnak, az ülések pedig alakulnak.....

Pár kép




És akkor ha üres a kocsi - akkor irány a lakatolás.......Volt lyuk, nincs lyuk......
Holnap kap egy komplett alvázvédelmet. Belülről majd Én rozsdagátlom......és kap üregvédelmet is.....
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése